حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شرق لبنان + فیلم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید مخبر بر بسیج همه‌جانبه امکانات برای کمک به سیل‌زدگان خراسان رضوی هنیه: نابودی رژیم اشغالگر حتمی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی: ۱۵ نظامی در شمال غزه زخمی شدند (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مراسم بیست و نهمین سالگرد شهادت دکتر «سید محمدعلی نقوی» در مشهد برگزار شد بلینکن: آمریکا حملات اوکراین به خاک روسیه را تشویق نمی‌کند قسام از لبنان پادگان «لیمان» را موشک‌باران کرد گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ترکیه با هنیه درباره تحولات غزه سردار قاآنی: غزه، اسرائیل و آمریکا را به ذلت کشانده است موضع چین در خصوص سالگرد «روز نکبت» عملیات هماهنگ گروه‌های مقاومت علیه صهیونیست‌ها در نوار غزه سوءقصد به جان نخست‌وزیر اسلواکی+ فیلم جزئیات عملیات نیرو‌های مسلح یمن در دریای سرخ وزیر خارجه هند به تهدید‌های آمریکا در مورد توافق چابهار پاسخ داد کدام ادارات و سازمان‌ها شنبه‌ها تعطیل نیستند؟ وزیر راه از افتتاح راه‌آهن رشت- کاسپین با حضور رئیس‌جمهور خبر داد سه مصوبه مهم امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت تأکید رئیسی بر رفع دغدغه‌های مردم به‌عنوان سرمایه‌گذار و رکن اصلی بورس جداول بودجه سال ۱۴۰۳ اصلاح شد (۲۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

۷۱ اسیر فلسطینی آزاد شدند

  • کد خبر: ۲۱۰۸۵۲
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
۷۱ اسیر فلسطینی آزاد شدند
رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه، ۷۱ فلسطینی را که از مناطق مسکونی مختلف نوار غزه به اسارت گرفته بود، آزاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز اداره گذرگاه‌های مرزی در نوار غزه، امروز (پنجشنبه، ۸ فوریه) از آزادی ۷۱ اسیر فلسطینی از جمله ۱۹ زن را در گذرگاه «کرم ابوسالم» خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح پنجشنبه پیش نیز ۱۱۴ نفر از اسرای ساکن غزه را که در جریان جنگ بازداشت شده بودند، پس از هفته‌ها شکنجه آزاد کرد. اغلب آن‌ها از ساکنان خان‌یونس در جنوب نوار غزه بودند، منطقه‌ای که از چند هفته پیش شاهد حملات و یورش‌های شدید اشغالگران اسرائیلی است.

آثار شکنجه بر بدن‌های اغلب این اسرا کاملا مشهود بود، اسرایی که بین چند روز تا چند هفته اسیر بودند. برخی از آن‌ها به زندان‌های اسرائیل منتقل شده بودند و برخی دیگر در خانه‌های ویران شده‌ای که در غزه به پادگان اسرائیلی‌ها تبدیل شده، نگهداری می‌شدند. اغلب این اسرا پس از آزادی و از عقب‌نشینی نسبی اشغالگران به برخی بیمارستان‌ها از جمله مانند مجتمع پزشکی ناصر منتقل شدند و تعدادی از آن‌ها به همراه خانواده‌های خود به بیمارستان ابویوسف النجار در شهر رفح برای دریافت کمک‌های اولیه و اطمینان از اینکه بدنهایشان تحت شکنجه آسیب جدی ندیده باشد، منتقل شدند بویژه که برخی از آن‌ها دچار بیماری‌های مزمن ازجمله سرطان بودند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->